بارسلونا
نوشته شده توسط : مصطفی

لیگ قهرمانان اروپا سال 2000 بود. رئال دچار بحران نتیجه گیری شده بود. مدیران تیم تصمیم به اخراج سرمربی وقت گرفتند. اولش قرار بود دل بوسکه که مربی تیم آماتورابود موقتا تیم رو اداره کنه ، ولی اونقدر خوب نتیجه گرفت که تا چند فصل سرمربی تیم باقی موند. حضور دل بوسکه با باری غیرتمندانه فوتبالیستایی نظیر رائول، کارمبو، هیرو ،  مورینتس ، مک مانمان و از همه مهم تر کاسیاس با حذف قدرتهایی مثل بایرن مونیخ و منچستر قهرمان اروپا شد. از اون موقع شد که در بین تیمای اروپایی طرفدار رئال شدم.

اما بارسلونا که چند فصله قدرمندترین تیم اروپایه و بازیای قشنگ و شناوری انجام میده ، و باعث شده طرفدار حاضری خور زیادی تو این 3-4 سال پیدا کنه ،همین تیم با این که قویه ولی شکست ناپذیر نیست ، هر جا هم کم میاره بالاخره لطف داورا شامل حالش میشه ، نگاه کنید به نتایج همین چند هفته اخیرش ، اکثر برداش با پنالتیایی بود که داورا بهش هدیه میدادند و این پنالتیا باعث شده که فاصله بارسا با رئال تا اندازه زیادی کم بشه ، در کل فوتبالیستای بارسلونا هنرمندای قابلی هستند ، حرکات موزون و نمایش های خنده دار دانی آلوز در نیمه نهایی فصل قبل هیچ وقت از اذهان فوتبال دوستا پاک نمیشه و دست رحمت داوران یوفا و اسپانیا هم که همیشه بر سر این تیم هست. 

حالا همه این ها به کنار ، اس ام اس دوست بارسایی ام پس از مسابقه با چلسی به کنار:((باور نداره قلبم، آه مگه میشه ، چه جوری یه تیم باید شانس بیاره!))*

و اما آقای گواردیولا فکر میکنه که خیلی کارش درسته با این بازیکنا و تشکیلات موفق ترین مربیه ، کسی نیست بهش بگه آقا اگه هنر داری بیا صبای قم رو از گواردیولای وطنی بگیر عمرا اگه تونستی نهمش کنی ، چی برسه مثل الان که چهارمه

در کل اگه داور اجازه بده ، رئال رو بیخودی 10 نفره نکنه ، پنالتیه ناحق هدیه نده ، حتی اگه رئال هم ببازه من ناراحت نمیشم ، چون اون موقع هست که میگم حق به حق دار رسید.

به امید شکستن حباب بارسا در مسابقه امشب


* پس از خوندن این اس ام اس آقا هادی تا 1 ساعت به یه گوشه زل زد ، اونم با تعجب

 





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
داش هادی قهرمان در تاریخ : 1391/2/2/6 - - گفته است :
چیزی که بیش از هر چیز ممکنه منو متعجب بکنه روی زیاد شما رئالی هاست، اون از اس ام اس های تحقیر آمیز مجید کاغذخور و این هم از پست های بدون تدبیر و غیرمنصفانه دوستمون مصی...! آخه یکی نیست بگه اون موقع که اشتباهات داوری به نفع تیمهاتون رقم میخوره شماها کجایید...!؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: